Ποια προϊόντα δε μπορείτε να επιστρέψετε;

Για λόγους ασφαλείας, δε θα γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων διατροφής, οποιουδήποτε κατοικιδίου. Διατηρείτε το δικαίωμα να αιτηθείτε την επιστροφή προϊόντων, με ημερομηνία λήξης μικρότερη των 3 ημερολογιακών μηνών.

Πώς μπορείτε να επιστρέψετε προϊόν;

1. Θα πρέπει να μας ενημερώσετε για την επιστροφή και για το λόγο που θέλετε να προχωρήσετε σε αυτή. Στη συνέχεια, θα δρομολογήσουμε εμείς την επιστροφή της παραγγελίας, με συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών.

2. Τα προϊόντα της παραγγελίας θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση (εξαιρούνται οι περιπτώσεις που παραλάβατε κατεστραμμένα προϊόντα), μαζί με το παραστατικό πώλησης που τα συνόδευε (τιμολόγιο ή απόδειξη).

3. Αιτήματα επιστροφής θα γίνονται δεκτά μόνον εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας.

4. Μετά την επιστροφή της παραγγελίας σας στο κατάστημα μας, θα ακολουθεί έλεγχος των προϊόντων, για την επιβεβαίωση τυου λόγου επιστροφής τους.

5. H επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών, από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας από το κατάστημα μας.

6. Σε περίπτωση που η πληρωμή της παραγγελίας σας έχει πραγματοποιηθεί με κάρτα, τα χρήματα θα επιστραφούν στον λογαριασμό από τον οποίο πραγματοποιήσατε την πληρωμή. Για τις παραγγελίες που η πληρωμή τους έγινε με αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί σε συνεννόηση με το κατάστημα.

Χρέωση μεταφορικών για επιστρεφόμενες παραγγελίες

Εάν η επιστροφή της παραγγελίας σας οφείλεται σε δικό μας λάθος (κατεστραμμένο, ελαττωματικό ή λάθος προϊόν), το κατάστημα μας αναλαμβάνει πλήρως τα μεταφορικά της επιστροφής και θα σας επιστραφεί το σύνολο του ποσού της αρχικής σας παραγγελίας.

Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, ισχύουν οι παρακάτω χρεώσεις, οι οποίες θα συμψηφιστούν κατά την επιστροφή χρημάτων:

  • Δέμα έως 3kg – 3€
  • Δέμα από 3 έως 8kg – 5€
  • Δέμα άνω των 8kg – 8€